loading...
جدید ترین های اینترنت | لینکان
مهدی بازدید : 630 چهارشنبه 28 مرداد 1394 نظرات (2)

امکان شرکت مجدد در امتحانات نهایی 94 برای ارتقای معدل

مهدی نوید ادهم دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، با تشریح جزئیات جلسه نهصد و پانزدهم شورای عالی آموزش و پرورش اظهار داشت: در این جلسه که با حضور وزیر آموزش و پرورش برگزار شد، اعضای شورا نسبت به فعالیت‌های آموزش و پرورش از جمله ضرورت توجه جدی به آموزش زبان و نظارت بر فعالیت‌های جاری و ثبت‌نام در مدارس به این وزارتخانه تذکر دادند.

وی با بیان اینکه ۲ مصوبه در جلسه دیروز شورای عالی آموزش و پرورش به تصویب رسید، گفت: تدوین آیین‌نامه تطبیق شرایط دانش‌آموزان نظام جدید آموزشی در پایه نهم، اولین مصوبه این جلسه بود.

نوید ادهم ادامه داد: برای آن دسته از دانش آموزانی که در سال جاری در پایه نهم تحصیل کرده و نمره قبولی نیاورده اند یا ترک تحصیل کرده یا کسانی که سال‌های قبل پایه نهم را گذرانده‌اند، با توجه به اینکه در سال آینده تحصیلی پایه دهم و یا همان سال اول متوسطه دوم را نداریم در نتیجه در پایه متناظر به همان پایه قبلی در نظام جدید ادامه تحصیل خواهند داد.

دبیر کل شورای عالی آموزش و پرورش خاطر نشان کرد: اگر شرایط سنی دانش‌آموزی اقتضاء کند، در پایه نهم جدید ادامه تحصیل خواهد داد و اگر شرایط سنی اقتضاء نکند در سیستم آموزش بزرگسالان یا آموزش از راه دور با رعایت ضوابط و مقررات به تحصیل خود ادامه می‌دهد.

وی در خصوص مصوبه دوم جلسه شورای عالی اموزش و پرورش گفت: با توجه به قانون سنجش و تحصیل دانشجو مصوب مجلس شورای اسلامی و مبنا قرار گرفتن سوابق تحصیلی دانش‌آموزان، شورای عالی آموزش و پرورش موافقت کرد که دانش‌آموزان بتوانند یک بار برای ارتقاء و ترمیم نمره خود به صورت داوطلب آزاد امتحان مجدد بدهند.

نوید ادهم افزود: این موضوع به این معناست که اگر یک دانش‌آموز در امتحان نهایی نمره پایینی گرفته باشد، چون مبنای کنکور قرار می‌گیرد، اجازه دارد یک بار دیگر امتحان بدهد و اگر نمره‌اش بالاتر شود به سازمان سنجش نمره بالاتر وی ارائه می‌شود.

این مصوبه پس از تایید رئیس جمهوربه عنوان رئیس شورای عالی آموزش و پرورش ، برای اجرا به وزارت آموزش و پرورش ابلاغ خواهد شد.

منبع:gaj.ir

لینک خبر:

http://www.farsnews.com/13940526001330

 

 

http://portal.gaj.ir/?page=major/8&nid=4dd89d8ce7b550fc711e3a0fa22f5bf2&tp=2

 

مهدی بازدید : 303 سه شنبه 19 خرداد 1394 نظرات (0)

لیست تغییرات به روز رسانی اخیر اکس باکس وان مشخص شد

جمعه گذشته، در یک توییت کوتاه اعلام شد که یک به روز رسانی کوچک برای کنسول اکس باکس وان منتشر شده است که متاسفانه تغییری به همراه نداشته و زمینه ای برای دریافت ویژگی های بعدی است. اما در پشت پرده این آپدیت تغییرات کوچکی وجود خواهد داشت. متن توییت به شرح زیر بود:

کنسول اکس باکس وان شما یک به روز رسانی کوچک دریافت خواهد کرد که تغییر خاصی به همراه ندارد. تنها در پشت پرده برخی تغییرات کوچک اعمال شده که زمینه ای برای ویژگی های آینده هستند.

حال امروز مشخصات این به روز رسانی که روز جمعه برای کاربران در دسترس قرار گرفته، مشخص شده است. در زیر لیست تغییرات کوچکی که در پشت پرده این آپدیت اعمال شده است را می خوانید:

سرویس پارتی چت و مولتی پلیر

  • رفع مشکلات مربوط به انجام بازی های چند نفره (مولتی پلیر) در برخی عناوین
  • اعمال به روز رسانی های کوچکی بر روی سرویس پارتی چت برای کمک به تیم توسعه دهنده جهت درک درست مشکلات گزارش شده توسط کاربران

به روز رسانی بازی هایی که به صورت Bundle هستند

  • در این بخش، مشکل اصلی که باعث می شود برخی از عناوینی که بر روی نسخه های محدود (Bundle) هستند، در هنگام نصب دچار مشکل شوند، رفع شده است.

پشتیبانی از کدک تصویری ۱۰ بیتی (HEVC) افزوده شده است

  • کدک تصویری ۱۰ بیتی HEVC، برنامه های استریم ویدیو مانند NetFlix قادر می سازد تا با کمترین استفاده از پهنای باند، کیفیت تصویر اچ دی را ارائه دهند. کدک ۱۰ بیتی به مراتب قدرتمند تر از ۸ بیتی می باشد. زیرا ۸ بیت تنها می تواند ۱۶ میلیون رنگ را پردازش کرده و نمایش دهد. اما در مقابل کدک ۱۰ بیتی می تواند ۱ میلیارد رنگ طبیعی و زنده را به کاربر نشان دهد و همین امر باعث می شود که ویدیو های شما پویا به نظر برسند.

برخی از این ویژگی های کوچک یا به اصطلاح پشت پرده، به بهتر شدن تجربه کاربر کمک شایانی می کنند و یکی از بهترین ویژگی ها، پشتیبانی از کدک ۱۰ بیتی می باشد. نشان دادن تصاویری با کیفیت بالا و پویا با کمترین استفاده از پهنای باند در نرم افزار های استریم ویدیو، بسیار کاربردی است.

 

هنوز مشخص نیست که چگونه این ویژگی ها می توانند زمینه ساز ویژگی های بعدی در اکس باکس شوند و ممکن است به عنوان بخشی از ویندوز ۱۰ به این کنسول بیایند.

منبع:وینفون

 

مهدی بازدید : 269 سه شنبه 19 خرداد 1394 نظرات (0)

اپل سرویس موزیک خود را معرفی کرد

شایعات از آن زمان شروع شد که گفته شد اپل می خواهد کمپانی بیتس را خریداری کند تا سرویس موزیک مخصوص خود را برای رقابت با اسپاتیفای و گوگل پلی ارائه کند.

اکنون این شایعات رسمی شدند و اپل سرویس پخش موزیک مخصوص خود را معرفی کرد. اپل که همیشه نام های ساده را می پسندد نام Apple Music را برای این سرویس استفاده کرده است.

این سرویس شامل پخش رادیوی 24 ساعته در طول هفت روز هفته با نام Beats 1 خواهد بود که منبع تغذیه آن از نیویورک، کالیفرنیا و لندن خواهد بود.

Jimmy Iovine تهیه کننده و موسس Beats دیشب روی صحنه آمد و اعلام کرد که سرویس اپل موزیک، هم برای کاربران و هم برای هنرمندان سودمند است. ویژگی جدید این سرویس Connect نام دارد و به هنرمندان اجازه تعامل مستقیم با طرفدران را خواهد داد.

 منبع:جی اس ام

مهدی بازدید : 2042 سه شنبه 05 خرداد 1394 نظرات (12)

سؤالات امتحان نهایی دین و زندگی سخت نبود/ تکذیب اضافه شدن ۱.۵ نمره به درس دین و زندگی

رئیس مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش ضمن تکذیب اضافه شدن ۱.۵ نمره به امتحان درس دین و زندگی سوم دبیرستان، گفت: سؤالات امتحان نهایی دین و زندگی سخت نبود.

عبدالرسول عمادی رئیس مرکز سنجش وزارت‌ آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس و در پاسخ به این پرسش که «در شبکه‌های اجتماعی موضوع سختی سؤالات امتحان نهایی درس دین و زندگی سوم دبیرستان و اینکه قرار است 1.5 نمره به این درس اضافه شده مطرح است، آیا این موضوع صحت دارد؟»، اظهار کرد: اصلاً چنین چیزی درست نیست.

وی افزود: دانش‌آموزان سختی و آسانی سؤالات امتحان را نسبت به درس خواندن خودشان می‌سنجند که توصیه می‌کنم محتوای کتب درسی را به خوبی مطالعه کنند.

عمادی با اشاره به تحلیل محتوای سؤالات امتحانات نهایی پس از تصحیح اوراق، خاطرنشان کرد: با تحلیلی که از وضعیت نمرات امتحان نهایی انجام می‌شود، میزان سختی سؤالات اندازه‌گیری می‌شود.

رئیس مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش تأکید کرد: سؤالات امتحان نهایی تماماً از کتب درسی است؛ اینکه برخی بگویند سؤالات نسبت به سال گذشته سخت شده است باید بگویم که طبیعی است که سؤالات نسبت به سال گذشته تغییر خواهد کرد.

وی با بیان اینکه سؤالات امتحان نهایی درس دین و زندگی سوم دبیرستان سخت نبوده است، گفت: اینکه گفته می‌شود 1.5 نمره به درس دینی اضافه خواهد شد را تکذیب می‌کنم.

 

منبع:خبرگذاری فارس

لینک خبر:http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13940305000317

مهدی بازدید : 2052 یکشنبه 03 خرداد 1394 نظرات (10)

اضافه کردن نمره به امتحان نهایی دینی خرداد 94 دروغ یا واقعیت؟؟؟

 

به این لینک توجه کنید لطفا:تکذیب اضافه شدن ۱.۵ نمره به درس دین و زندگی

سلام به همه ی داغ دیده ها از دینی خرداد 94

چند دقیقه پیش یه پیامک رسید بهم که محتواش این بود.

به گزارش فارس نیوز اعلام شده که به همه ی دانش آموزان 1.5 نمره اضافه خواهد شد! 

دیگه نمیدونم راسته یا نه؟

من که گشتم چیزی با این عنوان پیدا نکردم.

خدا کنه راست باشه.

 

دانلود سوالات امتحان نهایی تمامی رشته ها

پاسخ امتحان نهایی دینی خرداد 94
مهدی بازدید : 4269 یکشنبه 03 خرداد 1394 نظرات (42)

اعتراض به نتایج امتحان نهایی دینی خرداد 94

 

به این لینک توجه کنید لطفا:تکذیب اضافه شدن ۱.۵ نمره به درس دین و زندگی

با عرض سلام خدمت سومی های عزیز.

میدونم امتحان سخت بود و حمتون ناراحتید(به جز یه عده ی خر خون)

طبق اعلام تلویزیون با توجه به درجه ی سختی یکی از گزینه های زیر رو به سامانه ی 20000316 ارسال کنید.

1-راحت

2-متوسط

3-سخت

با تشکر از شما

خواهشا هر چند تا خط دارید با همشون بفرستید تا به حد نصاب برسه و نمره اضاف بشه.

به امید شهریوری نشدن.

 

دانلود سوالات امتحان نهایی تمامی رشته ها

پاسخ امتحان نهایی دینی خرداد 94

درباره ما
جدید ترین های اینترنت | لینکان عکس,فیلم,آهنگ,جوک,اس ام اس,فال,آموزش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 100
  • کل نظرات : 152
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 33
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 80
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 9
  • بازدید ماه : 563
  • بازدید سال : 12,787
  • بازدید کلی : 240,041
  • کدهای اختصاصی